fredag 14 juni 2013

Retrobutiken tackar för sig men Dollybird Retro består

Nu är det klart, retrobutiken tackar för sig (snyft!) men företaget Dollybird Retro består med nya arbetsuppgifter! Jag har haft ett fantastiskt roligt år med härliga retrofrälsta kunder från hela världen men tiden räcker helt enkelt inte till. En webbutik tar väldigt mycket mer tid än man kan tro. Så jag vill härmed passa på att tacka ALLA mina kunder för det senaste året! 

Butiken kommer troligtvis inte försvinna helt för all framtid utan kan plötsligt dyka upp på http://www.etsy.com/shop/DollybirdRetro om jag får lite mer tid framöver. Prylar har jag gott om och jag har, som ni kanske har förstått vid det här laget, enormt svårt att motstå frestelsen att susa runt på loppisar för den ack så spännande retrojakten!

Jag tackar och bugar det djupaste med att visa upp ett axplock från alla de fantastiska retroprylar som fått nya ägare under det senaste året! Tusen tack alla kunder och gillare! 














1 kommentar:

  1. Så tråkigt men önskar dig stort Lycka till med allt ditt nya :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Thank you for visiting!